سال خوب

ساخت وبلاگ

سال خوب...
ما را در سایت سال خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار goodyear بازدید : 139 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 1:29

مدیران برنامه به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام می گویند: الگوریتم نمایش عکس ها را تغییر می دهند و از این به بعد ابتدا تصاویر محبوب تر از نظر افراد در فید وی نمایش داده می شوند.

به گزارش صبحانه، فارس نوشت: تا به حال ابتدا عکس های جدیدتر و تازه ارسال شده در اینستاگرام نمایش داده می شدند، اما این الگوریتم به زودی تغییر خواهد کرد.
 
استدلال اینستاگرام این است که کاربران به طور متوسط ۷۰ درصد از آنچه که در فیدخبریشان ظاهر می شود را از دست داده و مشاهده نمی کنند. علت این است که آنها ابتدا عکس های تازه به اشتراک گذارده شده را می بینند و به همین علت فرصت مشاهده عکس های قدیمی تر که هزاران لایک و نظر برایشان منتشر شده را از دست می دهند.
 
بر اساس اعلام اینستگرام ترتیب نمایش عکس ها در فید کاربران از این پس بر مبنای علاقه شما به محتوای مختلف در این سایت، روابط شما با افراد پست کننده عکس ها و زمان ارسال آنها مشخص خواهد شد.
 
البته روند اعلام این تغییرات در اینستگرام کند خواهد بود ولی در نهایت کاربران عکس هایی را که به هر علت از نظر وی کیفیت پاییینی داشته باشند مشاهده نخواهد کرد. بر مبنای این تغییرات اگر یک دوست صمیمی شما عکسی را در اینستگرام ارسال کند و شما تا یک روز بعد هم به این برنامه سر نزنید باز هم عکس وی در ابتدای فید خبری شما به نمایش درمی آید. اما در حال حاضر به علت وجود ترتیب زمانی در اینستگرام چنین عکسی بعد از دهها عکس دیگر فهرست شده و ممکن است اصلا مشاهده نشود.

سال خوب...
ما را در سایت سال خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار goodyear بازدید : 131 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 0:21

خودروی لوکس اما عجیب در خیابان های تهران


عکس/ خودروی لوکس و عجیب در تهران

مطالب مرتبط

نظر شما:

سال خوب...
ما را در سایت سال خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار goodyear بازدید : 137 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 0:21

داک موسیقی iXOOST OTTO برای افرادی که دوست دارند در کنار دوستان خود و یا به تنهایی از گوش دادن به آهنگ مورد علاقه‌شان با صدای بلند لذت ببرند بدون این که افزایش حجم صدا کیفیت پخش موسیقی را تحت تاثیر قرار دهد، گزینه ای ایده‌آل محسوب می شود.

به گزارش صبحانه،  داک موسیقی iXOOST OTTO نه تنها کیفیت پخش فوق العاده ای را ارائه می کند بلکه طراحی ظاهری آن که از لوله اگزوز خودروهای مسابقه ای شکل گرفته نیز نظر هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند.

هر داک مدل هشت سیلندر میزبان یک توییتر، مخروط میانی، بسط دهنده دامنه و بلندگو ساب-ووفر درون یک لوله اگزوز واقعی است که امکان انتخاب مدل لوله اگزوز نیز وجود دارد. داک iXOOST OTTO در مدل آماده برای فروش برچسب قیمت 6,500 یورو را یدک می کشد.

با اگزوز ماشین موزیک گوش کنید! +عکس

با اگزوز ماشین موزیک گوش کنید! +عکس

سال خوب...
ما را در سایت سال خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار goodyear بازدید : 132 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 0:21

یک فرد مسلح در مرکز پایتخت ترکیه با تیراندازی، یک افسر پلیس این کشور و یک غیرنظامی دیگر را کشت.

به گزارش صبحانه به نقل از فارس، رسانه‌های ترکیه از کشته شدن یک افسر پلیس و یک غیر نظامی دیگر در حمله فرد مسلح در مرکز آنکارا خبر دادند.

در حالی که ناامنی‌ها و حملات تروریستی در ترکیه سبب هشدار برخی کشورها درباره سفر به این کشور به اتباع خود هشدار دهند، رسانه‌های ترکیه‌ای از حمله امروز جمعه فرد مسلح در مرکز آنکارا خبر دادند.

روزنامه «جمهوریت» گزارش داد که یک فرد مسلح ناشناس با تیراندازی در مرکز پایتخت ترکیه، یک افسر پلیس و یک غیرنظامی دیگر را کشت.

این روزنامه با بیان آنکه این حمله در منطقه «دیکمن» در آنکارا صورت گرفت،‌ به جزئیات بیشتری اشاره نکرد.

سال خوب...
ما را در سایت سال خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار goodyear بازدید : 147 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 18:41

وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های مسکن مهر پردیس بازدید کرد اما در این برنامه، خبری از مدیرعامل این شهر نبود.

به گزارش صبحانه به نقل از تسنیم، دیروز عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به همراه چند تن از اعضای هیئت مدیره شرکت‌ عمران شهرهای جدید ایران از سایت‌های مسکن مهر شهر پردیس بازدید کرد.

آخوندی پس از بازدید از مسجد جامع٬ تونل سلام و محله ایران‌شهر مسکن مهر شهر جدید پردیس بر تامین امنیت ساکنان فازهای 9 و 11 مسکن مهر شهر جدید پردیس به دلیل دوری از مرکز شهر٬ به مسئولان محلی تاکید کرد.

وی همچنین از پروژه در حال ساخت تونل سلام به طول 800 متر، محله ایرانشهر (فاز 11 شهر جدید پردیس)، مجتمع‌های تجاری٬ مسکونی و کلانتری فاز 11 دیدن کرد.

نکته جالب توجه در این بازدید غیبت حسین رجب‌صلاحی مدیرعامل شرکت عمران پردیس است. در عکس‌های منتشر شده از این بازدید حسن ولی‌پور مدیرعامل سابق عمران پردیس (عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید)در حال ارائه توضیحاتی برای وزیر راه و شهرسازی است.

طاهرخانی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید و معین پردیس، محمود میریان عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید و سلیم‌بهرامی عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس از جمله افرادی هستند که وزیر راه و شهرسازی را در بازدید از پردیس همراهی کرده‌اند.

یکی از دلایل عدم حضور مدیرعامل شرکت عمران پردیس، غیرمنتظره بودن سفر آخوندی به این شهر اعلام شده است. قرار بود در دهه فجر امسال 4500 واحد مسکن مهر پردیس افتتاح شود، اما این برنامه در دو روز مانده به سال 95 هنوز اجرایی نشده است.

سال خوب...
ما را در سایت سال خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار goodyear بازدید : 122 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 18:41

رئیس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات استان تهران از کشف ۱۸۵ کیلو میوه قاچاق در میوه‌فروشی‌های سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش صبحانه به نقل از تسنیم، امید شهرآبادی رئیس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران در مورد گشت‌های نوروزی این اداره کل گفت: همچون سال‌های گذشته به عنوان یکی از اعضای ستاد خدمات نوروزی و به عنوان مرجع رسیدگی کننده روزانه 15 گشت تعزیرات حکومتی در استان تهران به تخلفات واحدهای صنفی رسیدگی می‌کنند.

وی از جریمه بیش از 90 میلیون ریالی متخلفان در گشت ویژه شیرینی و آجیل فروشی‌ها خبر داد و تصریح کرد: در یکی از گشت‌های مشترک یک واحد شیرینی فروشی که شیرینی کیلویی 8 هزار تومان را 40 هزار تومان می‌فروخت به دلیل گرانفروشی به پرداخت 65 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

شهرآبادی با اعلام برگزاری گشت ویژه میوه در روز گذشته و جریمه 40 میلیون ریالی گرانفروشان میوه، گفت: در این گشت 185 کیلوگرم میوه قاچاق شامل گلابی آمریکایی، انگور شیلی، سیب فرانسوی، لیموترش برزیلی کشف و ضبط شد و پرونده برای رسیدگی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال می‌شود.

رئیس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار داشت: تعزیرات حکومتی به دنبال پرونده‌سازی نبوده و نیست و بیشتر هدف پیشگیری از تخلف را دارد اما چنانچه تخلفی به ویژه در ایام نوروز انجام گیرد، با قاطعیت و برابر قانون برخورد می کنیم.

وی افزود: مردم می توانند شکایات خود را به سامانه پیامکی 30009651 و یا شماره 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا از طریق ثبت شکایت در پورتال تعزیرات حومتی استان تهران اعلام کنند.

سال خوب...
ما را در سایت سال خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار goodyear بازدید : 123 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 18:41

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: مسافرگیری در ایستگاه مترو شهر آفتاب از اردیبهشت ماه سال ۹۵، همزمان با افتتاح نمایشگاه کتاب انجام می‌شود.

به گزارش صبحانه به نقل از فارس، هابیل درویش در مراسم حرکت نخستین قطار برای تست گرم مسیر مترو شهر آفتاب، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مترو فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) از نظر استراتژیکی بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه مترو فرودگاه امام(ره) ویترین جمهوری اسلامی ایران است،‌گفت: از سه ماه گذشته یک اقدام ضربتی در سه شیفت برای هر چه سریع‌تر راه انداختن مترو فرودگاه امام(ره) و ایستگاه شهر آفتاب انجام شده است.

درویش افزود: امروز خط مترو فرودگاه امام(ره) و شهر آفتاب مورد تست سرد و گرم قرار می‌گیرد که تا قبل از بهره‌برداری مراحل نخست آن به پایان برسد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران افزود: در سال ۹۴، خط سه مترو تهران و خط فرودگاه مهر‌آباد به بهره‌برداری رسید و مسافرگیری در ایستگاه مترو شهر آفتاب نیز از اردیبهشت ماه سال ۹۵، همزمان با افتتاح نمایشگاه کتاب انجام می‌شود.

وی به بهره‌برداری از فاز نخست خط مترو تهران ـ‌ پرند اشاره کرد و گفت: دولت نیز باید کمک‌های لازم را در احداث مترو انجام دهد؛ در افتتاح فرودگاه مهر‌آباد که صدمین ایستگاه مترو بود، از سوی جهانگیری معاون اول رئیس جمهور قول‌های مساعدی داده شد و در صورتی که بر اساس وعده‌ها هزار دستگاه واگن برای مترو تهران تأمین شود، با تجهیزات فعلی سفرهای مترو دو برابر می‌شود.

درویش بیان داشت:‌امیدواریم اوایل سال ۹۵، هزار واگن به مترو شهر تهران اضافه شود و ما در سال آینده به کمک جدی دولت نیازمندیم.

وی با اشاره به اینکه ۴۰۰ میلیارد تومان برای فاز اول مترو تهران ـ پرند بودجه نیاز است،‌ گفت: اعتبارات لازم برای بهره‌برداری از مترو پرند باید از سوی دولت تأمین شود و اگر اعتبارات لازم تزریق شود در کمتر ۶ ماه کاری این ایستگاه به بهره‌برداری می‌رسد.

درویش بیان داشت:‌ ایستگاه مترو تهران ـ‌ پرند، ۵ ایستگاه امام خمینی(ره)، واوان، شهر آفتاب و شهر پرند را دارد.

وی درباره بهره‌برداری از ایستگاه شهر آفتاب نیز اظهار داشت:‌ ۹۰ درصد ایستگاه تکمیل شده است و قطعاً در اردیبهشت ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران به بهره‌برداری و افتتاح خط ۶ و ۷ مترو نیز اشاره کرد و گفت: تا پایان سال ۹۶ خطوط اصلی مترو مانند خطوط ۶ و ۷ نیز به بهره‌برداری می‌رسد و سفرهای مترو به ۹ میلیون نفر خواهد رسید.

سال خوب...
ما را در سایت سال خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار goodyear بازدید : 117 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 15:59

فرمانده انتظامی کنارک از کشف 82 قطعه کوسه ماهی و دو قطعه دلفین، به ارزش 25 میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیون یخچال دار دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش صبحانه به نقل از دانا، سرهنگ "غلام شهرکی" اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر این که مقادیر زیادی کوسه ماهی و دلفین توسط شکارچیان غیر مجاز، شکار شده است و این افراد سود جو با استفاده از یک دستگاه کامیون یخچال دار قصد جابه جایی این اقلام را دارند، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان کنارک با اشراف اطلاعاتی و با همکاری ویژه  کارشناسان اداره محیط زیست، خودرو مورد نظر را در سطح شهر شناسایی و در یک عملیات هدفمند توقیف و در بازرسی دقیق از این کامیون، 82 قطعه کوسه ماهی و دو قطعه دلفین به وزن 801 کیلو گرم را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی اقلام مکشوفه 25 میلیارد ریال برآورد شده است، تاکید، کرد:  در این رابطه، یک قاچاقچی، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

شهرکی با بیان اینکه کشف محموله قاچاق کوسه ماهی و دلفین با این وسعت تاکنون بی سابقه بوده است، خاطرنشان کرد: این برای  دومین بار است که محموله قاچاق کوسه ماهیان از قاچاقچیان و شکارچیان غیرمجاز کشف شده است.

نظرات کارشناسی قطعی نشده است

یک منبع آگاه در اداره محیط زیست نیز در گفتگو با خبرنگار طلوع کنارک  با اشاره به اینکه  پرونده فرد دستگیر شده در دستگاه قضایی در حال پیگیری می باشد، گفت : محموله کشف شده برای تعیین بافت و کارشناسی و ارزیابی توسط ماموران محیط زیست به آزمایشگاه مورد اطمینان فرستاده شده است.

وی افزود: هنوز هیچگونه نظر کارشناسی و ارزیابی قطعی از نوع گونه، بافت و اعلام جریمه برای متخلفان قطعی نشده است.

واکنش صیادان به کشف نخستین محموله کوسه ماهیان در بندر کنارک

به گزارش طلوع کنارک ، در مهرماه امسال نیز برای نخستین بار در کشور ماموران اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنارک، موفق به کشف  محموله قاچاق کوسه ماهیان از یک لنج صیادی در این شهرستان شدند . عملی که  با اعتراض جمعی از صیادان محلی روبرو شد.

این صیادان با ارسال نامه ای به پایگاه خبری تحلیلی طلوع کنارک، عنوان کرده بودند، "کوسه ها به طور غیرعمد در تور صیادان گرفتار می شوند".

بر پایه این گزارش، به نظر می رسد نوعی خلاء قانونی در این زمینه وجود دارد، که طبق اخبار رسیده، سازمان شیلات در حال رایزنی با محیط زیست ، درخصوص قانونی بودن صید ضمنی کوسه ماهیان توسط صیادانی است که این گونه آبزی به طور ناخواسته در تورشان گرفتار می شود.

لازم به ذکر است : طبق مصوبه ۳۸۰ شورای عالی حفاظت محیط زیست جریمه صید هر کوسه ماهی ۳۰ میلیون تومان برآورد شده است.

سال خوب...
ما را در سایت سال خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار goodyear بازدید : 120 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 15:59

در حالی که ایرباس جدید هواپیمایی کیش ایر، چند روزی است با رنگ آمیزی جدید وارد این جزیره شده است، بر اساس تصاویر منتشره از این هواپیما، بخشی از این رنگ امیزی جدید دچار کندگی و پارگی شده است.

عکس/ اتفاق عجیب برای ایرباس جدید کیش‌ایر

نظر شما:

سال خوب...
ما را در سایت سال خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار goodyear بازدید : 122 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 15:59

طبق این مصوبه کابینه، همچنان ورود خودروهای سواری با حجم موتور بیش از 2500 سی سی ممنوع بوده و ثبت سفارش و ورود کالاهای گروه 10، صرفا با ارز متقاضی مجاز خواهد بود و مشمول پرداخت 2 برابر سود بازرگانی می باشد.

به گزارش صبحانه، یکی از برنامه های مرسوم دولت ها در آستانه سال جدید، تعیین و ابلاغ حقوق گمرکی و سود بازرگانی کالاهای وارداتی برای سال آینده است که دولت یازدهم نیز در تاریخ 19 اسفندماه سال جاری، پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت را در این خصوص تصویب کرد.

بر اساس این ابلاغیه دولت، مجموع حقوق گمرکی و سود بازرگانی 1242 ردیف تعرفه همراه با حذف، ایجاد و اصلاح ردیف تعرفه های مربوط، به شرح یک جدول ضمیمه، تعیین شده است که از اول فروردین ماه سال اآینده، قابل اجراست.

طبق این مصوبه کابینه، همچنان ورود خودروهای سواری با حجم موتور بیش از 2500 سی سی ممنوع بوده و ثبت سفارش و ورود کالاهای گروه 10، صرفا با ارز متقاضی مجاز خواهد بود و مشمول پرداخت 2 برابر سود بازرگانی می باشد.

دستور ویژه دولت برای کاهش واردات میوه/ تعرفه ورود «موز» 6 برابر شد +سند

دستور ویژه دولت برای کاهش واردات میوه/ تعرفه ورود «موز» 6 برابر شد +سند

با نگاهی به برخی کالاهای درج شده در این فهرست ضمیمه که نسخه ای از آن به دست صبحانه رسیده، مشخص می شود که برخی اقلام عمده و مشهور وارداتی، با رشد چشمگیر حقوق گمرکی و سود بازرگانی همراه شده و به عنوان مثال، واردات موز با شماره تعرفه 0803، از رقم فعلی 4 درصد، به 26 درصد در سال آینده افزایش یافته است که رشدی حدودا 6 برابری را نشان می دهد.

البته هیئت دولت در این مصوبه خود تاکید کرده است که به ازاء صادرات یک و نیم کیلوگرم سیب درختی، مجموع حقوق گمرکی و سود بازرگانی یک کیلو گرم موز، معادل 5 درصد ارزش آن تعیین می شود.

سال خوب...
ما را در سایت سال خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار goodyear بازدید : 125 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 13:59

دکتر ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر که برای بازدید از پایگاه های امداد و نجات به استان خراسان شمالی سفر کرده در این مسیر به کمک خودروهای گرفتار در برف و کولاک شتافت.

کمک رئیس هلال احمر به مردم گرفتار در کولاک +عکس

نظر شما:

سال خوب...
ما را در سایت سال خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار goodyear بازدید : 132 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 13:59

این خودرو، اولین بی ام و آی 8 با پلاک غیر تهران است که در کشور تردد می کند.

عکس/ BMW i8 با پلاک متفاوت در ایران

نظر شما:

سال خوب...
ما را در سایت سال خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار goodyear بازدید : 127 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 13:59

به گزارش صبحانه، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : در پایان سال 94 دو جلسه خیلی مهم را برگزار کردیم که جلسه شورای عالی صندوق های بیمه ای و تامین اجتماعی و شورای عالی بیمه از جمله این جلسات بود . در این نشستها تصمیمات مهمی گرفته شد.

وی افزود: در ارتباط با صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر تصمیم گرفتیم بتوانیم با کاری که روی سقف تعداد انجام دادیم بتوانیم جذب بیشتری از بیمه شدگان را داشته باشیم و خدمات بیشتری را به روستاییان ارایه دهیم . هم اکنون دفترچه بیمه روستاییان بیش از 4 برابر ارزشمند شده است .

وی گفت: در حوزه تامین اجتماعی هم مهمترین تصمیمی که که اتخاذ شد تصویب بودجه 72 هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی برای سال 95 بود. که این رقم قابل توجهی در شرایط اقتصادی کشور است.
دکتر ربیعی تصریح کرد: خوشبختانه سازمان تامین اجتماعی تاکنون به همه تعهدات خود بویژه در حوزه مستمری بگیران عمل کرده و توانسته بودجه مورد نیاز خود را در سال 1394 تامین نماید. پیش بینی بودجه 72 هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی نه انبساطی است و نه انقباظی ، بلکه پیش بینی واقع بینانه است تا بتوانیم به تعهدات خود پاسخ دهیم .

وی افزود : در بخش درمان وخرید خدمت با تفاهم نامه ای که میان بانک مرکزی و وزارت بهداشت امضا کردیم توانستیم عقب ماندگی مربوط به طلب بیمارستانهای دولتی را تا حدود زیادی جبران کنیم و امروز با امضای این تفاهم نامه در بخش دولتی در سازمان تامین اجتماعی به روز شده ایم . که من در همینجا از جناب آقای دکتر سیف رییس محترم بانک مرکزی و وزیر محترم بهداشت تشکر می کنم.
دکتر ربیعی یادآور شد :اگر بیمارستانهای دولتی اسناد خود را ارایه دهند می توانند از طریق بانک رفاه مطالبات خود را دریافت کنند.

وی افزود : سازمان تامین اجتماعی همچنین در جهت گیری ها به سمت مسایل اجتماعی در حوزه سفر و مسکن روی آورد . در بخش مسکن منتظر بودیم که گشایش های بیشتری در بخش بانکی ایجاد شود. در خصوص مسکن مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی هم برای سال 95 حدود 500 میلیارد تومان بودجه پیش بینی کردیم که این رقم با وام بانکی خواهد بود .
وی خاطر نشان کرد: مجموعه این موارد تحول بسیار مهمی بود که با کار کارشناسی و عقلانیت و سخت کوشی صورت گرفت .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در بخش بیمه سلامت با توجه به اینکه رئیس جمهور محترم تاکید کردند که به هیچ عنوان از خدمات بیمه شدگان جدید کاهش ندهیم. ما نیز حدود 11 میلیون نفر را بیمه کردیم.

ربیعی به فرایندی که در خصوص بیمه شدگان طی شده اشاره کرد و گفت: بر اساس مطالعات آماری و نمونه جامعه آماری که در برخی از استانها گرفته شد و قابل تعمیم به سایر استانها است مشاهده شد که بیش از 90 درصد آنان درآمد کمتر از یک میلیون تومان داشتند و اساسا" با مفهوم بیمه و دفترچه بیمه هم خیلی آشنا نبودند . اما بر اساس تبلیغاتی که در زمینه بیمه صورت گرفت این افراد برای بیمه شدن مراجعه کرده اند.

وی افزود: البته پیش بینی ما در این بخش 5 میلون نفر بود که این تعداد به 10 میلیون نفر رسید. از سوی دیگر برخی از منابع هدفمندی هم نتوانسته بود محقق شود. بطور کلی سال 94 از نظر اقتصادی سال سختی بود.در نشست هیات وزیران هم درباره بیمه سلامت بحث شد که امیدواریم در این یکی دو روز باقیمانده از سال 94 بتوانیم بخشی از بدهی بیمه سلامت را تامین کنیم . اما برای سال 95 با توجه به منابع موجود در حال تصمیم گیری هستیم که منابع و خرید خدمت را با هم متناسب کنیم.

وی افزود: باید یادآور شوم که در بخش تامین اجتماعی خوشبختانه مشکلاتمان حل شده است و در بخش بیمه سلامت هم وضعمان از قبل خیلی بهتر شده است . سطح خدمات اکنون افزایش پیدا کرده و فراگیری و کیفیت خدمات هم گسترش یافته و قابل قیاس با دورانی که نه کیفیتی بود و نه فراگیری و البته بدهی های طولانی بیش از یکسال رخ می داد نیست .سعی می کنیم بدهی ها طولانی نشود . ولی انصاف است که با انصاف درباره بیمه ها صحبت کنیم. بیمه ها کار بسیار بزرگی را با مجاهدت خاموش در جهت مبارزه با فقر درمان انجام دادند.

وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی به تصمیمات شورای عالی بیمه هم پرداخت و گفت : در جلسه شورای عالی بیمه هم چند تصمیم بسیار خوب گرفته شد که یکی از این تصمیمات در خصوص داروی پیوند اعضا بود. قبلا در دولت دراین باره بحث شده بود که مجددا بار مالی آن بررسی و تصمیم لازم گرفته شد.

ربیعی افزود: داروی رتپلیز از جمله داروهایی است که تحت پوشش قرار گرفت . این دارو در بیمارانی که دچار سکته قلبی می شوند کاربرد دارد و در صورت استفاده در چند ساعت اول بعد از بروز سکته نجات بخش جان بیماران است . این دارو اولین داروی نسل جدید از داروهای حل کننده لخته خون می باشد که توسط متخصصان داروسازی کشور تولید می گردد و از امروز با مصوبه شورای عالی بیمه خدمات درمانی کشور تحت پوشش بیمه پایه قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد و گفت : داروی دیگر آلتپلیز است که تحت پوشش قرار گرفته ، این دارو در بیمارانی که دچار سکته مغزی می شوند کاربرد دارد و در صورت استفاده در چند ساعت اول بعد از بروز سکته نجات بخش جان بیماران می باشد . تا کنون هیچ دارویی برای این دسته از بیماران در دسترس بیمه شده ها نبود که با این مصوبه بسیاری از بیماران از این دارو منتفع خواهند شد.

ربیعی افزود : کارتریج انسولین های R و N و 70/30 تولید داخل با سهم بیمار 10 درصد در شورای عالی بیمه مورد تصویب قرار گرفت.این دارو برای اولین بار در ایران تولید شده و وارد بازار دارویی کشور شده است. این شکل دارویی در مقایسه با ویال های انسولین بخصوص در اطفال و افراد بالای 60 سال با توجه به سهولت مصرف بسیار مفید می باشد .

وی گفت: علاوه بر این ریتوکسی مب که یک داروی تعدیل کننده سیستم ایمنی می باشد و به عنوان ضد سرطان ، درمان پمفیگوس، درمان کمکی در MS ، و بیماران پیوندی کاربرد دارد تحت پوشش قرار گرفته است . داروی سرترالین به عنوان موثرترین داروی درمان افسردگی با توجه به تولید دارو توسط متخصصان داروسازی کشور و ژل دیلتیازم نیز تحت پوشش بیمه پایه قرار گرفت. همچنین خوشحالم بگویم در سال اقتصاد مقاومتی هر چند ماه ، یک داروی جدیدایرانی را که قابل رقابت باشد را توانستیم به تولید برسانیم .

سال خوب...
ما را در سایت سال خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار goodyear بازدید : 135 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 23:01

ستاد هماهنگی خدمات سفر، شماره‌های تلفن مورد نیاز مسافران و گردشگران را برای تعطیلات نوروز ۹۵ اعلام کرد.

به گزارش صبحانه، در طرح تعطیلات نوروز 95 حدود 18 میلیون نیروی انسانی از دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی مشارکت دارند که شماره تلفن‌های ارتباط با این دستگاه‌ها به منظور پیگیری مشکلات، شکایت‌ها و دریافت خدمات را در قسمت تصاویر می توانید مشاهده کنید.شماره‌های مورد نیاز مسافران در نوروز

نظر شما:

سال خوب...
ما را در سایت سال خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار goodyear بازدید : 119 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 23:01

به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)، فاز نخست پروژه مترو تهران –پرند که به طول 5 و نیم کیلومتر و یک ایستگاه احداث شده است پس از انجام تست های نهایی فنی و اتصال برق، فردا جمعه 28 اسفندماه ساعت 9 صبح از ایستگاه مترو شاهد در جنوب خط یک مترو به سمت ایستگاه مترو شهر آفتاب با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت مترو برخی مسئولان شهری برای انجام تست گرم به حرکت در می آید.

فاز نخست این خط با هدف سرویس دهی مناسب و رفاه بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین المللی کتاب که قرار است همزمان با افتتاح نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب در اردیبهشت سال 1395 دایر شود، آماده سازی می‌شود.

ایستگاه مترو شهر آفتاب با زیربنای20 هزار و پنجاه متر مربع، به طول 250 مترو در دو طبقه به عنوان بزرگترین و باشکوه‌ترین ایستگاه مترو تهران و کشور احداث شده است که در مراحل نازک کاری،نصب تجهیزات، پله های برقی و آسانسور قرار دارد.

این ابرسازه زیرزمینی که به محوطه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب متصل و متناسب با معماری بناهای نمایشگاه ساخته شده است، دارای سردر باشکوه با 40 ستون و به ارتفاع 16 متر، اوج معماری و هنر مهندسان ایرانی را به رخ می کشد.

شهرداری تهران به منظور آسایش بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، بودجه فاز نخست این پروژه را تامین کرده است.

مطابق قانون، تامین بودجه کل پروژه 55 کیلومتری خط مترو تهران – پرند با دولت است.

در صورت تامین بودجه فاز دوم از شهر آفتاب تا فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) به طول 25 کیلومتر و فاز نهایی از فرودگاه امام ره) تا شهر جدید پرند که بخش اعظم آن ریل گذاری و زیرسازی شده است این پروژه تا پایان سال 95 آماده بهره برداری خواهد شد.

سال خوب...
ما را در سایت سال خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار goodyear بازدید : 117 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 23:01

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد یک دستگاه وانت کاپرا با با یک مرد ۲۸ ساله در بزرگراه امام علی (ع) تهران خبر داد و گفت: این تصادف منجر به فوت عابر پیاده شد.

به گزارش صبحانه، سرهنگ مراد مرادی در گفتگو با مهر درباره جزییات این تصادف مرگبار افزود: این تصادف در ساعت هشت صبح امروز در محدوده جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) بالاتر از رسالت روی داد که در جریان آن یک دستگاه وانت کاپرا با یک مرد ۲۸ ساله برخورد کرد که عابر پیاده در دم فوت می کند.

وی خاطر نشان کرد: ۵۰ درصد عدم توجه به جلو از جانب راننده وانت و ۵۰ درصد عبور از عرض بزرگراه از سوی عابر پیاده علت این حادثه بود.

سرهنگ مرادی به رانندگان توصیه کرد تا در حین رانندگی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و با سرعت مطمئنه در مسیرها تردد کنند تا از بروز این حوادث دلخراش جلوگیری شود.

وی افزود: عابران پیاده نیز هنگام عبور از عرض بزرگراه ها از پل عابر پیاده استفاده کنند.

سال خوب...
ما را در سایت سال خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار goodyear بازدید : 131 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 18:46

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به تأخیر پروازها به عتبات و ترافیک در فرودگاه امام خمینی (ره)، گفت: تنها مشکل در اعزام‌های نوروزی عتبات همین مورد بود که رئیس سازمان هواپیمایی کشور قول برطرف شدن آن را داد.

به گزارش صبحانه، سعید اوحدی آخرین وضعیت اعزام‌های نوروزی به عتبات عالیات را تشریح کرد.

وی گفت: امسال حدود 120 هزار زائر در طرح نوروزی به عتبات اعزام می‌شوند که نسبت به سال گذشته حدود 70 تا 80 درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: اگر امکانات پروازی اجازه می‌داد، ظرفیت را به 150 هزار نفر افزایش می‌دادیم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی با بیان اینکه 60 درصد اعزام‌ها بصورت هوایی انجام می‌شود گفت: روزانه بین 125 تا 140 گروه به عتبات عالیات اعزام می‌شوند و تا این لحظه با توجه به محدودیت‌های موجود در عراق به عنوان یک کشور جنگ زده، مشکل خاصی بوجود نیامده است.

اوحدی تأکید کرد: با تلاش بسیج عراق امنیت مسیر سامرا تأمین شده و سفر به این شهر مقدس حتما انجام می‌شود.

وی در ادامه تنها مشکل اعزام‌های نوروزی را ترافیک بالا در فرودگاه امام خمینی (ره) و تأخیر پروازها عنوان کرد و گفت: با رئیس سازمان هواپیمایی کشور جلسه‌ای داشتیم که قول همکاری مساعد در این زمینه دادند.

به گزارش فارس، رئیس سازمان حج و زیارت در پایان در توصیه به زائران، گفت: عراق کشوری جنگ زده است و امکانات محدودی دارد به همین دلیل زائران انتظارات خود را کاهش دهند و اگر داروی خاصی نیز مصرف می‌کنند، حتما آنرا همراه داشته باشند.

سال خوب...
ما را در سایت سال خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار goodyear بازدید : 121 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 18:46

طبق یک تحقیقات، خریداران ایرانی ثروتمند با برچیده شدن تحریم‌های بین‌المللی به صف خریداران قطری، کویتی و سعودی خواهند پیوست و حضور قابل توجهی در بازار املاک لوکس لندن خواهند داشت.

به گزارش صبحانه، طبق محاسبات شركت معاملات املاك راك استون انگليس، خريداران ايراني حقيقي و حقوقي ظرف پنج تا ١٠ سال آينده حداكثر شش ميليارد پوند (٦٣/٨ ميليارد دلار) در املاك مكان‌هايي شامل لندن، دوبي، سوييس، آلمان و جنوب فرانسه سرمايه‌گذاري خواهند كرد.

شركت راك استون كه مديركل آن يك ايراني تبار به نام بكي فاطمي است، شبكه‌اي از مشتريان ايراني دارد. در حال حاضر ٣٠ درصد از مشتريان راك استون از خاورميانه هستند و از اين تعداد پنج درصد ايراني هستند.

راك استون بر مبناي افزايش تقاضاي خريد ايراني‌ها از زمان برداشته شدن تحريم‌ها برآورد كرده است كه خريداران ايراني كه ظرف ١٢ تا ٢٤ ماه آينده در جست‌وجوي خانه در لندن هستند، ٢٥ درصد افزايش خواهند يافت. /اعتماد

سال خوب...
ما را در سایت سال خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار goodyear بازدید : 126 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 18:46

در دو سال گذشته رشد معنی‌دار فعالیت اینستاگرام و حضور تصاعدی کاربران ایرانی در آن، حساسیت‌ها را بر این شبکه اجتماعی افزایش داد.

به گزارش صبحانه، در دو سال گذشته رشد معنی‌دار فعالیت اینستاگرام و حضور تصاعدی کاربران ایرانی در آن، حساسیت‌ها را بر این شبکه اجتماعی افزایش داد. این شبکه که مورد حمایت هیئت حاکمه آمریکا نیز قرار دارد، در مردادماه سال جاری از سوی شورای طراحان مُد آمریکا مورد تشویق قرار گرفت و جایزه بخش «رسانه» این شورا در سال ۲۰۱۵ به اینستاگرام رسید. به عقیده اعضای این شورا، اینستاگرام باعث انقلابی در دنیای مد شده و آن را از حالت سنتی خارج کرده است. توجه سیاست‌گذاران فرهنگی غرب به اینستاگرام به ویژه پس از آن که توسط فیس بوک خریداری شد، نشان از اهداف پشت پرده گردانندگان آن داشت.
پاتک سنگین به

هفته گذشته سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود، با اشاره به تأمین قرار مناسب برای افرادی که به عنوان مدل در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کردند، گفت: هرکسی که در فضای مجازی جرمی را مرتکب شود از سوی نیروهای انتظامی و اطلاعاتی شناسایی می‌شود و برخورد مقتضی هم صورت می‌گیرد.

اشاره محسنی اژه‌ای به خبر دستگیری هشت نفر از فعالان حوزه مدلینگ در اینستاگرام بود که پیش از آن نام آنان به رسانه‌ها درز کرده بود. گشتی در صفحات مجازی این هشت نفر نشان می‌دهد، این افراد به طور شبکه‌ای به اداره این صفحات پرداخته و سعی در ترویج سبک زندگی کاملاً غربی و متضاد با تمام هنجارهای دینی و اجتماعی ایرانیان داشته‌اند. همانطور که محسنی اژه‌ای در نشست مطبوعاتی خود گفته بود، پیداست برخی از این افراد بازداشت شده جرم‌های سنگینی همچون اشاعه فحشا و ترویج فساد را در کنار بعضی اقدامات مجرمانه دیگر داشته‌اند و به صورت باندی دست به اقدامات مجرمانه‌ای علیه اعراض مردم زده‌اند که اگر همه آن‌ها ثابت شود مجازات سنگینی در پی دارد.

پاتک سنگین به

پاتک سنگین به


رفت و آمد مکرر این افراد به خارج از کشور و فعالیت شبکه‌ای آنان به خوبی از تصاویر منتشر شده توسط خودشان پیداست. ارتباط این افراد با اتاق‌های فکر خارج از کشور نیز از آنجا مشخص می‌شود که چندی پیش شبکه‌ mbc مصاحبه مفصلی با یکی از این افراد ترتیب داد و به تبلیغ و ترویج فعالیت‌های آنان پرداخت.

امروز اما خبر رسید که پس از اجرای کم‌فروغ و ناموفق فیلترینگ هوشمند اینستاگرام توسط وزارت ارتباطات، برخی از این صفحات ظاهراً مسدود شده‌اند. آن‌طور که پیداست نیروهای انتظامی و اطلاعاتی مورد اشاره سخنگوی دستگاه قضا، پروژه‌ای را تحت عنوان "عنکبوت ۲" با دستور مقام قضایی برای مسدودسازی اینگونه صفحات آغاز کرده‌اند که این عملیات علاوه بر صفحات دستگیرشدگان مذکور، تعداد زیادی از صفحات مشابه و وابسته به حوزه مدلینگ را که فعالیت‌های نامناسب و نامتعارف داشته‌اند را شامل شده است.

به نظر می‌رسد، عملیات‌هایی نظیر "عنکبوت ۲" برای جلوگیری از برخورد بیشتر سخت قضایی با فریب‌خوردگان و نیز هشدار به سایر افراد نا‌آگاه در کنار حفاظت از امنیت اخلاقی جامعه بسیار مفید باشد. زیرا آن‌طور که حجت‌السلام محسنی اژه‌ای در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفته بود: «عده‌ای از این افراد ادعا می‌کردند که ندانسته وارد این شبکه‌ها شده‌اند و تصور نمی‌کردند فساد را ترویج می‌دهند بلکه فکر می‌کردند بابت یک کار موردی پول می‌گیرند، این افراد بازداشت نشده بلکه با خانواده‌هایشان تماس گرفته شد و توجیه شدند.»

پاتک سنگین به

امید می‌رود سایر دستگاه‌های مربوطه نیز با جدیت بیشتر صیانت از مرزهای فرهنگی کشور را به عهده گرفته و در کنار توسعه شبکه‌های بومی قابل استفاده برای عموم مردم که خواهان حضور در فضاهایی سالمند؛ با مظاهر فساد و فحشاء به خصوص در فضای مجازی برخورد کنند. همان چیزی که آقای سخنگو نیز در اظهاراتش بدان معتقد بود و گفت: ما باید بتوانیم با کمترین هزینه و محدودیت کار را پیش ببریم و اگر می‌توانیم یک صفحه را فیلتر کنیم همه آنها را نبندیم.

منبع: جهان

سال خوب...
ما را در سایت سال خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار goodyear بازدید : 132 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 15:49